Cinderella and her prins Charming

 
Igår var det bal för min bästa vän i hela världen och hennes prins. Det var en stressig dag för mig, då jag stod för Amandas hår och smink men också Ante och Adams hår och diverse annat. Men i slutändan var det värt det, för att se sin bästa vän med en helt fantastisk kille vid sin sida, glittrandes som en prinsessa och helt lycklig är oslagbart.
 
Eftersom jag är den enda i gänget som ännu inte har åldern inne, blev det en vild natt för mig med Ben och Jerry. Vaknade upp med chokladfläckar över mig, vilket kanske inte var fullt lika glamoröst. 
 
Ikväll skulle Robin komma på middag men ställde in. Så även ikväll blir det nog så att jag tittar på sorgliga filmer och gråter, för att sen somna runt klockan åtta haha!
Datum: 2014-05-31 / Tid: 17:28:00
Kategori: Fotografier



Kommentarer †



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback