I was not magnificent

 
Idag har ångesten varit avgrundsdjup. Men lite bättre blev det när jag, Malin och Celina fotograferade tråkiga porträtt i studion men slutade med att vi klädde av oss och lindade in oss i tyg. Glömde allt vad ångest hette i två timmar, och imorgon skippar jag sista lektionen och åker hem till Arvidsjaur med den tidigare bussen.
 
Ska bara kramas med mina katter, plugga kattgenetik, fotografera mina katter, skicka in ansökan om mitt stamnamn och mycket annat kattrelaterat. Ska bli så himla skönt att få sova ut. 
Datum: 2014-01-23 / Tid: 21:54:19
Kategori: Fotografier



Kommentarer †
By: David

Voijne voijne... Vilken bild!! Älskar navlar också! <3 :-)

Datum: 2014-01-24 / Tid: 13:52:33



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback