André

 
Helgen har jag spenderat antingen i sängen med bra filmer och god mat tillsammans med Johan, eller hos André och myst med fina människor. Som Sandra, som poserar så fint på bilderna med mig. Imorgon är det en ny vecka och jag ska verkligen försöka orka så länge jag bara kan, som tröst på såren hämtar vi vår andra katt Tristan imorgon!! Är så lycklig, kommer inte kunna sova. Är som julafton.
Datum: 2014-01-19 / Tid: 21:29:17
Kategori: Fotografier



Kommentarer †
By: Anonym

Tristan?? Är det vad ni kommer att kalla honom? :-)

Svar: Ja! Tristan & Tula, ett riktigt radarpar!
Sanna Lindgren

Datum: 2014-01-25 / Tid: 21:06:04
By: David

Vilken gosig tunga du ser ut att ha <3

Datum: 2014-01-26 / Tid: 02:49:29



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback