SE*Sinsiew's Iliana af Griffinya

 
Mina små är fyra veckor idag. Det här är Iliana, den första som föddes. Min absolut första kattunge, och min absoluta favorit (får man ha det bland sina egna barn tro?)
 
Hon är som en liten beige björn. Hon är lugn, harmonisk, men ändå social och lekfull. Hon är så perfekt, på alla sätt och vis. Jag vill så gärna behålla henne, för om jag ska skiljas ifrån henne kommer jag att gråta tills jag faller ihop av uttorkning. 
Älskade, lilla bebbe.
Datum: 2014-08-10 / Tid: 21:31:36
Kategori: Fotografier



Kommentarer †
By: Johanna

Är ju bara att behålla henne! du kommer ju få bra med pengar för de andra två, plus att då har du två helt perfekta katter för avel!

Datum: 2014-08-11 / Tid: 10:42:22



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback