S*Tallkattens Zotik

 
Förra helgen befann jag mig i Umeå. Då passade en av mina ledsagande stjärnor inom kattvärlden på att ta med mig på ett besök hos Carina, S*Fairlines. Det var fantastiskt skönt att i ett par timmar vara i ett hus med två kvinnor som är lika kattokiga som mig omgiven av vackra sibirer och två kattungar på två veckor. Jag passade självklart på att knäppa ett par kort sådär mitt i fikat så ni kommer nog få se många kattbilder framöver haha.

Här är Zotik, en silverkille som charmade sig in i mitt hjärta med sina ögon och hans enorma tillfredställelse av att bli klappad. Ljudet av en spinnande katt är som balsam för själen. 
Datum: 2014-04-02 / Tid: 17:11:00
Kategori: Fotografier



Kommentarer †



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback