Om mig


Jag heter Sanna Lindgren, går första året estetik och media på Anderstorpsskolan i Skellefteå. Jag kommer egentligen från Arvidsjaur där jag vuxit upp och bott i hela mitt liv, men efter tre års längtan fick jag äntligen uppfylla en dröm och flytta till Skellefteå och plugga till det mitt intresse brinner för. Utöver fotografin så tycker jag om kläder, musik, film, skrivande och katter världigt mycket. 
 
Så nu bor jag i Skellefteå med min sibiriska katt SE*Carna's Ribina, eller Tula som hon kallas, i en mysig etta och trivs jättebra. När jag inte är i skolan så tycker jag om att umgås med mina fina vänner, dricka te, titta på filmer, läsa böcker, föra givande konversationer om konspirationsteorier och dylikt, ta promenader, fotografera (såklart), skriva ner tankar och känslor och hänga på tumblr ungefär! Mat är också något jag konsumerar alldeles för mycket. 
Datum: 2013-11-24 / Tid: 19:11:00
Kategori: Vardag



Kommentarer †
By: Louise

Vad heter typsnittet på inläggsrubrikerna? Supersnyggt. Har letat efter detta hur länge som helst!

Svar: Mathilde! :-) Det finns på dafont.com!
Sanna Lindgren

Datum: 2013-11-24 / Tid: 22:09:15
Hemsida/Blogg: http://cloue.blogg.se
By: Amanda Lidström

Finaste tjejen!!! Asfin outfit!!

Svar: Åh tack finaste!!!
Sanna Lindgren

Datum: 2013-11-25 / Tid: 11:03:57
By: Kaitlyn

Fin du är! Jag gillar dina fina bilder och din katt! Wiho shudiley älskar din blogg! Bye bye

Datum: 2014-04-14 / Tid: 19:19:03



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback