Julkalender 12

12. Berätta om någon som du saknar. 
 
Den som jag saknar mest är nog Jonna. Hon var min bästa vän så himla länge och vi har båda två gjort varit där för varandra genom bra och dåligt.
 
Jag saknar att ligga i hennes soffa med ett glas oboy, hennes brända äggröra och sen somna framför någon dokumentär om droger. Jag saknar att röka på hennes altan. Jag saknar att fika hos hennes faster. Jag saknar att röka uppe på berget. Jag saknar att höra hennes sjunga Simon And Garfunkel. 
 
Jag saknar hennes personlighet på fyllan. Jag saknar hennes spontana ideér. Jag saknar till och med hennes sätt att ställa in saker i sista minuten. 
 
 
Datum: 2013-12-12 / Tid: 12:11:01
Kategori: Vardag



Kommentarer †



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback